[O1] OCTAVIA O1 2.0 116 KM Ciężko pali

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Andrzejgd
    Classic
    • 2014
    • 1

    [O1] OCTAVIA O1 2.0 116 KM Ciężko pali

    Zamieszczone przez macherstudio
    biel mnie zaczyna przekonywać
    Mi białe samochody od zawsze się podobają, tylko mają jeden mankament- strasznie się brudzą :P
    Szczególnie przód, na którym zostają ślady morderstw :diabelski_usmiech
    Andrzej z Gdańska
  • Rafal_olsztyn
    Classic
    • 2012
    • 7

    #2
    [O1] OCTAVIA O1 2.0 116 KM Ciężko pali

    Witam, widziałem że już poruszane były podobne tematy, ale nie z tym silnikiem, może ktoś umie odpowiedzieć czemu na zimnym silniku auto ciężko odpala, trzeba trochę po kręcić na ciepłym jest trochę lepiej, ale wciąż nie jest tak jak być powinno. Auto chodzi równo wszystko działa bez zarzutów. Idzie zima i nie chciałbym kiedyś nie odpalić. :-( Autko ma świeżą sekwencyjną instalkę LPG (ma mniej niż 10 tys km). Proszę o pomoc

    Komentarz

    • mroko
      Rider
      S_OCP Member
      • 2006
      • 659
      • Octavia II (1Z3)
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      #3
      VAG jakieś błędy pokazuje?
      Działo się to przed założeniem LPG?
      Czujnik temp. sprawdzany?
      Rozum każdy ma, ale nie każdy go używa.

      Komentarz

      • Rafal_olsztyn
        Classic
        • 2012
        • 7

        #4
        Ale auto zapala na PB nie na LPG (więc czy LPG może mieć na to wpływ). Byłem niedawno na regulacji instalki LPG i nic się nie zmieniło. No i muszę jechać na sprawdzenie co VAG pokaże.

        Komentarz

        • mroko
          Rider
          S_OCP Member
          • 2006
          • 659
          • Octavia II (1Z3)
          • BSE 1.6 MPI 102 KM

          #5
          Zamieszczone przez Rafal_olsztyn
          więc czy LPG może mieć na to wpływ
          Jeżeli któryś z wtryskiwaczy LPG jest nieszczelny i puszcza trochę gazu to po prostu auto jest zalewane i ciężko odpala. Tak więc zawsze coś się znajdzie. Można to łatwo sprawdzić wyjeździć gaz do końca i wtedy zobaczyć czy lepiej odpala na zimno czy nie.

          Podepnij pod VAG-a i daj znać co pokazał.

          Pozdrawiam
          Rozum każdy ma, ale nie każdy go używa.

          Komentarz

          • marcinusek
            Ambiente
            • 2011
            • 114
            • Octavia I combi (1U5)
            • AZJ 2.0 MPI 115 KM

            #6
            może czujnik temteratury zle podaje do ECU.

            Komentarz

            • Kh2GzYH@neostra
              Drive
              • 2008
              • 93

              #7
              Rafal_olsztyn, może być czujnik temperatury płynu albo pada sonda lambda choć i może być to co kolegamroko, mówi.
              Jordi

              Komentarz

              • Rafal_olsztyn
                Classic
                • 2012
                • 7

                #8
                Zamieszczone przez mroko
                Zamieszczone przez Rafal_olsztyn
                więc czy LPG może mieć na to wpływ
                Jeżeli któryś z wtryskiwaczy LPG jest nieszczelny i puszcza trochę gazu to po prostu auto jest zalewane i ciężko odpala. Tak więc zawsze coś się znajdzie. Można to łatwo sprawdzić wyjeździć gaz do końca i wtedy zobaczyć czy lepiej odpala na zimno czy nie.

                Podepnij pod VAG-a i daj znać co pokazał.

                Pozdrawiam
                No najpierw sprawdzę jak zapali jak gaz wyjeżdżę do końca, bo w sumie najlepiej zacząć od rzeczy które nic nie kosztują

                Dzięki pozdrawiam

                Komentarz

                • ahmed799
                  RS
                  • 2009
                  • 6871
                  • Ford

                  #9
                  Rafal_olsztyn, ciężkie odpalanie może też być spowodowane nieszczelnością parownika. Podjedź do najbliższego warsztatu z LPG i niech Tobie to sprawdzą. Jak dostaje się gaz do silnika to właśnie uruchamia silnik ciężko ponieważ ma za dużą dawkę paliwa.

                  филип
                  Mój czarny bandzior http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...r-focus-2-0-pb

                  Komentarz

                  • karol83
                    Classic
                    • 2011
                    • 23

                    #10
                    Mam podobny problem z autem ale u mnie to na 95%pompa paliwa.Musisz sprawdzić a najlepiej wymienić filtr paliwa.(jak pracuje pompa cicho czy głośno?)jak ją słychać bardziej a po wymianie filtra nie pomoże to tak jak u mnie pompa. A gaz jak działa prawidłowo to go nie ruszaj bo nie ma możliwości żeby gaz dostawał się do silnika na zimnym silniku bo zawór w butli i w reduktorze(jak jest drugi) gazu nie puszcza.co do wtryskiwaczy jak będzie przepuszczał gaz to auto nie powinno na gazie pracować.Musisz jeszcze sprawdzić w czasie jazdy na wyższych obrotach czy nie jest słabsze na PB.(Jak jest to będzie filtr i pompa.nie polecam zamienników bo nie działają niestety). pompę możesz też sprawdzić manometrem.

                    Komentarz

                    • B_E_R_E_K
                      Classic
                      • 2012
                      • 18

                      #11
                      tez mam taki problem z motorem 2.0 Ciezko odpala:/ Jak kupilem mial czasem delikatne szarpniecia nierownosci na benzynie. Zalozylem gaz i nie przejmowalem sie tym ale ostatnio jest coraz gorzej:/ odpalal za 1 szym strzalem teraz za 2-3. Na gazie chodzi równo choć też czuć delikatne szarpniecia. na benzynie natomiast czuc szarpniecia mocniej. Ponadto lekko faluja mi obroty ( jak nie miala gazu tez tak bylo). Jakies 2 tyg wywalilo mi checka ze sonda ma zwarcie do masy ale po jakichs 10km zgaslo. Co ciekawe check zapalil sie na dosc stromej górce (moze kabel dotknal goracego tlumika?) Innych bledow silnik nie ma. Brakuje mu czasem mocy tzn jak odpale i ruszam to czy wciskam gaz na pol czy na maksa to go muli, dopiero po kilku sekundach zalapuje. Po jakichs 200-300m jest juz ok i idzie normalnie. Co ciekawe po wymianie filtra gazu poprawilo sie na reszte tego samego dnia ale w dniu nastepnym bylo to samo:/. Co polecacie ? Sonda? gaz? przeplywomierz?

                      Komentarz

                      • Bartolini33
                        Classic
                        • 2013
                        • 13

                        #12
                        Witam.
                        Kolego Berek czy udało Ci się wyeliminować swoją usterkę? Mam podobny problem z tym silnikiem.Delikatnie drgają obroty i silnik kuleje tak jak by gubił iskrę. Zimny silnik ciężko odpala.

                        Komentarz

                        • B_E_R_E_K
                          Classic
                          • 2012
                          • 18

                          #13
                          Wymieniłem wszystkie filtry LPG i PB plus olej i się poprawiło, choć czasem ma jeszcze zagrywki:/

                          Komentarz

                          Pracuję...